PRAGUE: THE SECOND PART

Image and video hosting by TinyPic

In the lasts days we have visited the famous Petrin Hill, and the most popular biuldings like the “Dancing House”, the Charles Bridge, and we’ve stopped also in a bar that the famous writer usually attended.
I shot the outfit in the Petrin Hill, in these pics you’ll see the nature of the place to emphasize the fact that Prague is a really complete city. I hope you like this reportage and I apologize because I should upload mor pictures but there were a lot!

Gli ultimi due giorni li abbiamo trascorsi visitando la famosa collina Petrin e le principali attrazioni della città come la “Casa Danzante”, il Ponte Carlo e fermandoci a fare sosta nel rinomato bar che il famoso scrittore del Novecento Kafka era solito frequentare.
Le foto del mio outfit sono state scattate proprio sulla Collina Petrin, a contatto con la natura e a conferma del fatto che Praga è proprio una città completa.
Spero vi sia piaciuto questo piccolo reportage, e mi scuso se non ho potuto caricare tutte le foto della vacanza, erano davvero tante!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
KAFKA BAR
Photobucket

HAT: ZARA
LEGGINGS&FLAT: ZARA
BAG: ARAFEEL
Latest Comments

Leave a Reply

L'indirizzo email non verrà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *