MFW WITH RENAULT SCENIC XMOD

 photo Untitled1-15.jpg
 photo SAM_0154.jpg

 photo SAM_0015-1.jpg photo SAM_0008.jpg

Reanult Scenic Xmod CROSS – for me MILLY total look -ph. by MIKE
 
During fashion week, going to fashion shows with the “Camera della Moda’s bus” or taxi it’s impossible for me, in fact you’ve already seen HERE and HERE my preference for Renault in terms of driving comfort and fuel economy. After the Clio Tce Sporter and Twizy, I wanted change completely the type of car and this time I chose the Scenic Xmod Cross. From a crossover (that it’s not small) you don’t expect to park in a easy way, 0 consume and an efficient driver assistance technology, (the computer spoke me every time I was in a wrong street)!
Scénic XMOD Cross is the perfect synthesis between sporty and dynamic design typical of the crossover and the attention to detail and the style that always characterized the Scénic XMOD philosophy. The CROSS design is very eye-catching (and in my opinion also very feminine).
I really love all the Renault cars, you know already and my fashion week with Scenic was magnificent!
See you soon with the other shows!
In periodo sfilate muoversi a piedi, con la navetta o il taxi è fuori discussione, infatti avete già visto QUI e QUI la mia predilezione per le  auto Renault che in quanto a comfort di guida e consumi (ridotti) non hanno nulla alla pari. Dopo la Clio Sporter Tce e la Twizy, ho voluto cambiare genere e provare per questa (frenetica) settimana la Scenic Xmod Cross. Da un crossover (quindi di non piccole dimensioni) non ci si aspetta facilità di parcheggio, consumi pari a 0 e una tecnologia di assistenza alla guida magnifica, (il computer di guida mi parlava ogni volta che sbagliavo strada)!
Scénic XMOD Cross è la sintesi perfetta tra il design sportivo e dinamico tipico dei crossover e l’attenzione ai dettagli e allo stile che da sempre caratterizzano la filosofia Scénic XMOD. Nella versione CROSS il design è davvero molto accattivante (e secondo me anche molto femminile) per cui non vi nascondo che separarmi da questa meraviglia è davvero difficile…
Su Renault ci metto la firma e la mia fashion week con quest’auto è stata magnifica!
A presto con le altre sfilate!
 

 

Latest Comments

Leave a Reply

L'indirizzo email non verrà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *